5 (11 recenzii)
0
1 stea
0
Spune-ne opinia ta despre acest produs!
scrie o recenzie
5
Am citit cu placere acest roman,e drept cam de mult. Este autobiografic cu o mare incarcatura emotionala. Autorul,Petre Belu,s-a nascut intr-un bordel,dintr-o mama prostituata. Romanul incepe cu finalul,cand isi impusca cu buna stiinta fiitna cea mai iubita,care se prostitua in bordel.Pe parcurs este evocata viata acestor femei si educatia primita de el in anturajul lor. Actiunea se petrece in Romania,la inceputul secolului XX. Ajuns in instanta pentru crima, recunoaste ca a ucis-o pe fiinta iubita,nesuportand gandul prostitutiei. Se pare ca romanul a fost scris in detentie. Merita sa fie citit si il recomand in acest sens.
Pagina: 12
Created in 0.0277 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Termene și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.

Centrul de preferințe pentru confidențialitate

X

Confidențialitatea dvs.

Procesăm datele dvs. cu scopul de a vă oferi posibilitatea să comandați produsele noastre online, precum și pentru a vă oferi conținut care să fie adaptat la interesele și nevoile dvs. Analizăm aceste date pentru a obține informații cu privire la comportamentul și interesele vizitatorilor noștri. Împărtășim aceste informații partenerilor noștri pe baza consimțământului și/sau a interesului legitim. Mai jos vă puteți exercita, la nivel de partener, dreptul de a consimți sau de vă opune unui interes legimit pe baza unui scop specific.

Aceste fișiere sunt strict necesare pentru buna funcționare a magazinului online (pentru plasarea comenzilor online, autenficare în cont, salvarea/procesarea opțiunilor dvs cu privire la modulele de tip cookie, etc.). Acestea nu necesită acordul dvs. pentru plasare/accesare și nu pot fi dezactivate (decât dacă nu țineți meapărat să intrați în setările browser-ului dvs și să le dezactivați de acolo, având ca rezultat negativ întreruperea funcționării normale a site-ului).